Kirjaudu
keskiviikko, 8. huhtikuu 2009
Oli valmis 1.4
ehehee ja sori, peilikuvana, webkamera vääristää<3<3
Metallikäsityöläis-opiskelija opiskeluistaan katkolla, taideilija(?) peikko(?) joka piirtelee jokapäivä(?) normaalisti kaikkea skeidaa(?). Sekopää.
Kommentit